Type to search

Oproep: Typische Horinezen en bedrijven gezocht voor boek over Hoorn

Redactie
Share

Uitgeverij Didit Media is op zoek naar mensen en bedrijven die geworteld zijn in Hoorn. In samenwerking met o.a. lokale journalisten en Benno Ellerbroek (fotograaf) werkt de uitgever aan het boek “Typisch Hoorn”. In dit boek, dat op 7 november zal worden gepresenteerd, worden ca. 50 Hoornse bedrijven en ca. 100 particulieren opgenomen. Ben of ken jij iemand die zeker in deze eenmalige uitgave over Hoorn moet worden opgenomen? Geef dit dan direct aan de redactie door!

De uitgever ontvangt graag tips en suggesties over Horinezen en Hoornaars die het wel eens verdienen om in het zonnetje te worden gezet. Didit Media is dan ook op zoek naar mensen die zich op een of andere manier – soms heel bescheiden, maar vaak wel met hart en ziel – inzetten voor Hoorn en de Hoornse gemeenschap, of dat heel lang hebben gedaan. Verder zijn markante mensen uit de stad die een mooi verhaal hebben te vertellen of over wie een leuk verhaal te vertellen valt ook welkom. (red.)

Heb jij een tip voor de uitgever? Stuur dan een mailtje naar info@diditmedia.nl. Het boek komt begin november uit. Nieuwe inwoners in de gemeente ontvangen vanaf dat moment een gratis exemplaar. In het boek worden onder meer Tim Knol en Ernesto Hoost opgenomen, naast bedrijven als DEEN Supermarkten, Karsten Tenten en Strandpaviljoen Oranje Buiten. Ook Horinezen Be Like wordt in het boek vermeld. Meer informatie vind je op de website. 

Tags: